Valokuvaus
Video ja dronet

Huollot ja Palautukset

Kuva: Ole Henrik Skjelstad

Huollot ja Palautukset

Seuraavat vaatimukset ovat pakollisia Focus Nordicille lähetettävien huoltojen ja palautusten osalta.

Huollot

Focus Nordicin edustamien tuotemerkkien huoltoliikkeet löydät osoitteesta: https://www.focusnordic.fi/huoltoliikkeet/

  • Täytä huoltolomake (www.idrive.se/index.php/s/Yomzzp2w6IdTwOY) ja lähetä se osoitteeseen info@focusnordic.fi.
  • Saatte paluuviestinä ohjeet tuotteen huoltoon toimittamista varten
  • Huoltolähetyksen mukana on oltava aina huoltolähete, josta selviää lähettäjän tiedot, sekä vikaselvitys. Takuuhuoltoon lähetettävien laitteiden mukana on toimitettava ostokuitti, josta on käytävä̈ ilmi laitteen merkki ja malli, ostopäivä sekä̈ ostopaikka.
  • Asiakas vastaa tuotteen toimituskuluista, ellei kyseessä ole takuuhuolto. Takuuhuoltojen osalta on aina käytettävä Focus Nordicin valitsemaa kuljetuspalvelua. Mikäli käytät muuta toimitustapaa, joudumme veloittamaan lähetyskulut myös takuuhuoltojen osalta.
  • Takuuhuollot suoritetaan valmistajan tuotteelle määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Focus Nordicilla on oikeus periä lähetys- ja käsittelykulut mikäli laitteessa havaitaan takuun ulkopuolinen vika (esim. pudotus- tai nestevaurio).

Palautukset

  • Lähetä palautettavien tuotteiden tuotenumerot, nimet ja määrät osoitteeseen info@focusnordic.fi.
  • Palautuksia ei hyväksytä täysin toimiville tuotteille - vain siinä tapauksessa, että Focus Nordic on lähettänyt väärän tai viallisen tuotteen
  • Palautuksia ei koskaan luovuteta fyysisesti Focus Nordicin edustajille
  • Veloitamme kaikki rahtikustannukset, jotka liittyvät palautukseen, joka on vastaanotettu ilman Focus Nordicin hyväksyntää
  • Korvausvaatimukset viallisista ja/tai virheellisistä tuotteista on tehtävä 8 päivän kuluessa vastaanottopäivästä
  • Focus Nordicin on ne hyväksyttävä kaikki palautukset

Kuljetusvahingot

Kuljetusvahinkojen tapauksessa:

  • Ilmoita vahingot suoraan kuljettajalle, joka toimittaa paketin, ja varmista, että se on dokumentoitu oikein. Tämän varmistaminen on tärkeää ennen lähetysten allekirjoittamista.
  • Toimita valokuva-aineisto vahingoittuneesta lähetyksestä
  • Lähetä korvausvaatimus osoitteeseen info@focusnordic.fi ja liitä mukaan kuvaus vahingoista, lähetysnumero, laskun numero ja liitä mukaan kaikki asiakirjat
  • Pidä kaikki pakkausmateriaalit jatkotutkimuksia varten.

Valitse alue