Focus Nordicin yrityskulttuuriin vaikuttavat vahvasti skandinaaviset arvot. Koska olemme nyt aktiivisia 15 Euroopan maassa, on tärkeää olla avoin uusille panoksille ja ideoille säilyttäen samalla arvot, jotka ovat järkeviä organisaatiollemme ja työntekijöillemme.
Kaikki Focus Nordicin työntekijät ja kaikki maat tarjoavat arvokkaita ominaisuuksia ja taitoja, jotka meidän on omaksuttava. On myös tärkeää, että kaikki työntekijät omaksuvat Focus Nordicin yrityskulttuurin, jakavat yhteiset arvot ja toimivat tavalla, joka noudattaa sitä, mitä Focus Nordic edustaa.
Perusarvomme
Photo: Marcin Ciepielewski
Omistautuneet
Olemme omistautuneet tuotemerkeillemme, toimittajillemme, asiakkaillemme ja teollisuudellemme sekä tehtävillemme, jotka jokainen meistä suorittaa. Kaikki tehtävät ovat tärkeitä ja välttämättömiä. Omistautumista, kiinnostusta ja yhtenäisyyttä tarvitaan kaikissa toiminnoissa ja osastoissa. Olemme yksi joukkue, jolle me kaikki olemme omistautuneet.
Photo: Lena Lee
Ammattitaitoinen ja ystävällinen
Olemme ammattitaitoisia ja ystävällisiä. Olemme olemassa vain niin kauan kuin se on järkevää toimittajillemme ja tuomme lisäarvoa asiakkaillemme.
Kohtelemme kaikkia asiakkaita, toimittajia ja työtovereita ystävällisesti, kunnioittavasti ja tasa-arvoisesti. Olemme itsevarmoja ja toimimme päättäväisesti, mutta muistamme aina kuunnella aktiivisesti muiden mielipiteitä ja ajatuksia. Töihin menemisen pitäisi olla hauskaa.
Photo: Göran Strand
Käytettävissä
Käytettävissä olemisen merkitystä ei voida yliarvioida. Liiketoiminnan tekeminen kanssamme pitäisi olla helppoa kumppaneillemme. Asiakkaat ja toimittajat voivat ottaa yhteyttä haluamaansa henkilöön Focus Nordicilla.
Me kommunikoimme koko organisaation tasolla ja vastaamme nopeasti. Meillä on sama määrä kunnioitusta asiakkaillemme, tavaran toimittajillemme ja kollegoillemme.
Photo: Lisa Sihlberg
Vastuullisuus
Olemme luottavaisia vastuun ottamisessa ja päätösten tekemisessä. Yrityskulttuuriimme ei kuulu nollavirheajattelu. Virheiden tekeminen on hyväksyttävää ja otamme vastuun omista virheistämme, korjataksemme ja välttääksemme niiden toistamisen. Tämä tekee meistä uskottavia yrityksenä ja yksityishenkilöinä.
Photo: Jonas Borg
Omaksu muutokset
Hyväksymme ja omaksumme sen, että muutoksia tulee aina. Markkinoiden, asiakkaiden ja toimittajien vaatimukset muuttavat tapaa, jolla työskentelemme tulevaisuudessa.